You are currently viewing Fajny i niedrogi nocleg w Gdańsku

Fajny i niedrogi nocleg w Gdańsku

• Post author:
  • Post category:Turystyka

Lato zbliżało się wielkimi krokami. W tym roku, wraz z całą rodziną oraz grupką znajomych postanowiliśmy wybrać się z dziećmi nad nasze piękne Morze Bałtyckie. W planach mieliśmy zwiedzanie zabytkowych miast oraz relaks na jednej z nadmorskich plaż.

Wynajęcie fajnego noclegu w Gdańsku

fajne noclegi gdańskKilka tygodni wcześniej zostałam oddelegowana do tego, aby wybrać dla nas najkorzystniejsze miejsca do spania nad morze. Jeżeli chodzi o fajne noclegi Gdańsk może wiele zaoferować. Szybko i sprawnie zarezerwowałam pokoje gościnne na gdańskiej starówce, a ich cena również była bardzo korzystna. W umówionym terminie, zjawiliśmy się w pięknym i malowniczym Gdańsku, w naszych pokojach gościnnych. Wynajęliśmy łącznie kilka pomieszczeń, tak, aby wszyscy z naszej grupy wycieczkowej mogli szybko i sprawnie się odszukać. Pokoje były wyposażone we wszystkie niezbędne przedmioty oraz pomieszczenia socjalne, które miały nam służyć przez najbliższy tydzień. Pokoje były przede wszystkim schludne, czyste i dobrze zagospodarowane, a urzekający widok z okien na piękny Gdańsk, zapierał nam wszystkim dech w piersiach. Podczas wakacji nad morzem, całe dnie spędzaliśmy w mieście bądź na plażach, a wieczorami wracaliśmy na nasze wynajęte kwatery. Mieliśmy bardzo wygodne i duże łóżka, nowoczesne telewizory oraz dobrze urządzoną łazienkę, a w niej wszystkie potrzebne akcesoria. Wypoczynek w wynajętych pokojach bardzo nam się podobał, ponieważ mogliśmy w nich się zrelaksować i naprawdę dobrze wypocząć. Cieszyłam się z tego, że udało mi się znaleźć tak wspaniałe miejsce na nocleg, w bardzo atrakcyjnej cenie. Wakacje były bardzo udane, a my do naszych domów wróciliśmy wypoczęci i zrelaksowani.

Wakacje nad polskim morzem były wspaniałe. Zwiedziliśmy wiele pięknych i historycznych miejsc, odpoczywaliśmy na plaży, a wieczorami spędzaliśmy wspólnie czas w naszych wynajętych kwaterach, ciesząc się z każdego dnia wakacji oraz pięknego widoku za oknami.